• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Як рекламувати проєкти?

Успіх проєкту часто залежить від його реклами. Приємно бачити креатив авторів та цікаві правильні промоції проєктів Бюджету участі.

Вмикайте фантазію та ловіть декілька порад як закликати людей голосувати за проєкти:

Вмикайте фантазію та ловіть декілька порад як закликати людей голосувати за проєкти:

Підкресліть вплив: чітко та зрозуміло поясніть, як проєкт покращить життя в громаді. Реальні приклади та історії успіху інших подібних проєктів можуть бути дуже переконливими.

Використовуйте соціальні мережі та місцеві ЗМІ: активна присутність у соціальних мережах та використання місцевих ЗМІ можуть допомогти донести інформацію до широкої аудиторії.

Організуйте зустрічі та заходи: особисті зустрічі, де люди можуть задати питання та отримати відповіді, часто є найкращим способом залучити їх участь.

·       Покажіть, що "голосувати" - легко:

• онлайн — на сайті «Бюджету участі» за допомогою IDcard (паспорта) та банківських карток;

• офлайн — у Центр надання адміністративних послуг м.Івано-Франківська : прийти туди особисто і мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.

Кожен проєкт по-своєму привабливий, а для автора - найкращий.